Abstract
Argumenterne for en ligelig kønsfordeling i topledelserne er svage. Tvungen kønsfordeling er ikke retfærdigt, og man kan heller ikke afvise, at det relativt lave antal kvinder i topledelser skyldes et frit valg.
| Original language | Danish |
|---|---|
| Journal | Jyllands-Posten |
| Pages (from-to) | 27 |
| Number of pages | 1 |
| ISSN | 0109-1182 |
| Publication status | Published - 18 Nov 2024 |
Bibliographical note
Also published on Jyllands-Posten.dk with the title: "Tvungen kønsbalance i ledelsen er ikke nogen god idé".Cite this
- APA
- Author
- BIBTEX
- Harvard
- Standard
- RIS
- Vancouver