Skip to main navigation Skip to search Skip to main content

Europa har fejlet i det teknologiske stormagtskapløb

Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Feature article

Abstract

Hvis USA lukkede for EUs adgang til amerikansk tech, ville konsekvenserne for Europa være ødelæggende. Hvis EU gjorde det samme den anden vej, ville det næppe blive bemærket på den anden side af Atlanten. Spredte initiativer i det offentlige gør kun situationen værre.
Original languageDanish
JournalBerlingske
Pages (from-to)28
Number of pages1
ISSN0106-4223
Publication statusPublished - 28 Nov 2025

Bibliographical note

Also published at Berlingske.dk with the title: Professor advarer Europa: Når techbalancen mellem lande bliver helt skæv, kan det få katastrofale konsekvenser.

Cite this