Abstract
Sundhedsstyrelsen (SST) øgede sin borgerrettede kommunikation massivt i forbindelse med den samlede danske håndtering af COVID-19. Vi har i en rapport undersøgt udvalgte dele af SST’s kommunikation i pandemiens første 100 uger og bringer her en top-10 over styrelsens coronakommunikation. Det, der var mest af; det, der gik godt, og det, der kunne være gjort bedre.
| Original language | Danish |
|---|---|
| Publication date | 7 Sept 2022 |
| Place of Publication | København |
| Publisher | Kommunikationsforum |
| Publication status | Published - 7 Sept 2022 |
Cite this
- APA
- Author
- BIBTEX
- Harvard
- Standard
- RIS
- Vancouver