Abstract
Debat. Bestyrelserne, der styrer landets universiteter, er i vid udstrækning et frirum for medlemmerne af den danske magtelite. Det betyder, at universiteterne er ude af trit med studerende, forskning og samfund.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Tidsskrift | Politiken |
| Sider (fra-til) | 5 |
| Antal sider | 1 |
| ISSN | 0907-1814 |
| Status | Udgivet - 28 sep. 2024 |
Bibliografisk note
Også udgivet på politiken.dk under titlen: "Forskere: Universiteternes bestyrelse er et beskyttet værksted for magteliten".Citationsformater
- APA
- Author
- BIBTEX
- Harvard
- Standard
- RIS
- Vancouver