Abstract
Argumenterne for en ligelig kønsfordeling i topledelserne er svage. Tvungen kønsfordeling er ikke retfærdigt, og man kan heller ikke afvise, at det relativt lave antal kvinder i topledelser skyldes et frit valg.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Tidsskrift | Jyllands-Posten |
| Sider (fra-til) | 27 |
| Antal sider | 1 |
| ISSN | 0109-1182 |
| Status | Udgivet - 18 nov. 2024 |
Bibliografisk note
Også udgivet på Jyllands-Posten.dk under titlen: "Tvungen kønsbalance i ledelsen er ikke nogen god idé".Citationsformater
- APA
- Author
- BIBTEX
- Harvard
- Standard
- RIS
- Vancouver